گلناز کاجی زاد

مهندس گلناز کاجی زاد

فونداسیون کسب و کارت رو درست بساز.

سیستم سازی معجزه کسب و کار

گلناز کاجی زاد مدرس سیستم سازی

گلناز کاجی زاد متولد سال 1359 در یزد است. او تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته صنایع در دانشگاه‌های امیرکبیر و علم و صنعت به پایان رساند.

فعالیت کاری خود را از کارخانه جهان الکترونیک یزد با سمت مدیریت تضمین کیفیت شروع کرد و از آنجایی که این کارخانه همانند یک دانشگاه معتبر و دانش محور بود با گذراندن دوره‌های بسیاری در خدمت اساتید برجسته اروپایی و ژاپنی از جمله:

  • (آلمان) MBA: Wurzburg University
  • مدیریت ژاپنی: پروفسور یوشیدا
  • دوره‌های 5S و کایزن: موسسه JCCME ژاپن
  • بازدید از کارخانجات SONY/TOYOTA/NISSAN/KONICA
  • بازدید از BMW و آموختن از مدیران ارشد BMW

و همچنین با راهبری اساتید برجسته کشوری در این کارخانه تجربه پیاده سازی در حوزه مدیریت منابع انسانی و سیستم سازی را که دغدغه اکثر مدیران می‌باشد، کسب کرد. او مدیریت کیفیت و مشتری مداری را زیر نظر دکتر سقایی، مدیریت استراتژی و ارزیابی متوازن را زیر نظر دکتر الله‌وردی، بهره‌وری و مدیریت منابع انسانی را زیر نظر دکتر محمدی و تفکر سیستمی را زیر نظر پروفسور بیژن خرم آموزش دید و توانست در کارخانه جهان الکترونیک به سمت قائم مقام مدیر عامل منصوب شود.

فردا دیره "همین الان" شروع کن!
مدرسین گلناز کاجی زاد

همکاری با موج مثبت

گلناز کاجی زاد پس از 15 سال تلاش و تجربه اندوزی با هدف خدمت به کسب و کارها، شروع به برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره با همکاری موسسه موج مثبت به صاحبان کسب و کار نمود.

مهم‌ترین هدف کاجی زاد

مهم ترین هدف او کمک به کارآفرینان است تا با فراگرفتن سیستم سازی و نحوه صحیح مدیریت منابع انسانی پایه و اساس کسب و کار خود را محکم کنند و با آسودگی خیال به توسعه کسب و کار خود بپردازند و با آزادسازی زمان خود، از کار و زندگی همزمان لذت ببرند. یکی از نتایج اصلی حاصل از سیستم‌سازی، افزایش سود پایدار در کسب و کارهاست زیرا صاحبان کسب و کار به کمک زمان آزادی که برایشان ایجاد شده می‌توانند فرصت‌های بهتری را شکار کنند و سرمایه گذاری‌های سودآورتر در کسب و کارشان داشته باشند.

گلناز کاجی زاد برگزاری بیش از 50 دوره کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه سیستم سازی، مدیریت منابع انسانی، 5S، الگوهای مدیریت ژاپنی و تفکر سیستمی و همچنین مشاوره به کسب و کارها را در کارنامه خود دارد.

او افتخار خدمت به کسب و کارهایی با حوزه‌های کاری متنوع در قالب ارائه مشاوره را دارد از جمله کارخانجات کاغذ کسری، یخچالسازی ارگ، کابینت سازی رایکا، پارس کویر اروند، چینی بهداشتی مروارید، شهداب، کاشی ایفا سرام و …

کتاب چگونه کارمندانی خودجوش و مسئولیت پذیر داشته باشیم به قلم گلناز کاجی زاد با زبانی شیوا و روان به مدیران می‌گوید چگونه تیمی مشتاق و متعهد بسازند و با خیالی آسوده کارها را به آن‌ها بسپارند تا در مسیر موفقیت یار و یاورشان باشند.

کتاب گلناز کاجی زاد

تمرکز روی آموزش عالی با بهترین کیفیت

این کتاب به مدیران کمک می‌کند تیمی مشتاق و متعهد خلق کنند تا بتوانند با خیالی آسوده کارها را به آن‌ها بسپارند و خودشان زمان کافی برای ایده‌پردازی داشته باشند و با یاری کارمندان دغدغه‌مند که برای بهبود کسب و کار زمان می‌گذارند در مسیر رشد و پیشرفت کسب و کارشان قدم بگذارند.​